środa, 31 grudnia 2008

I w przetfurni też

Szanowni Państwo,

przypuszczam, że niewiele jest osób, które w ten dzień, o tej porze zaglądają na strony przetfurni. Szczerze mówiąc byłbym zaniepokojony, gdyby ktokolwiek z Was wziął się za lekturę właśnie teraz. W każdym razie, mnie przy komputerze 31 grudnia 2008 r. o 20.05 nie ma (o ile można być prorokiem przed własnym komputerem). Post zrobiłem z bardzo dużym wyprzedzeniem.

Postanowiłem sylwestrową noc uczcić umieszczając na blogu "Dinner for one". Dlaczego właśnie ten film? Czytajcie. Skoro już wiecie, czas na obcowanie. Oto on:



Jest to jakaś skrócona wersja, pełna ma prawie 20 minut. Zainteresowani mogą ją sobie wyszukać, a nawet opisać. Proszę bardzo. Powinni sobie przy okazji zadać pytanie o sens życia;)

Cóż, udanego bibliografowania w 2009

Wasz adiunkt

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Yyy, ale czemu "zaniepokojony"...? :P

Kapciusiowy Kapturek pisze...

Mnie bardziej zaniepokoiło, że między północą a godziną drugą wyszukiwarka NUKATU nie działała...;p

A link "Czytajcie" nie istnieje...;p


Poza tym, wszystkiego dobrego w roku 2009!:)


A tak swoją drogą, to zastanawia mnie po co ludzie puszczają fajerwerki w Sylwestra - żeby uczcić udany poprzedni rok czy z radości, że się skończył, bo był beznadziejny...?;>
Podejrzewam, że sami nie wiedzą po co to robią... ale może ktoś, kto sam to czyni, wytłumaczy mi co go do tego skłania?;>

Just. indeed. pisze...

A ja się zastanawiam co ludzie robią na przetfurni o 21 i 3 w nocy. Sylwestrowej nocy ;)

Ja też bym bardzo prosiła o link "Czytajcie", bo nawet mam ochotę go przeczytać :)

Kapciusiowy Kapturek pisze...

Są zbyt depresyjni żeby im się chciało z domu wyjść -> to tyle, jeżeli chodzi o moją bytność tutaj.



aaa... w poprzednim komentarzu zapomniałam dopisać: wszystkiego najlepszego z okazji Światowego Dnia Pokoju, tudzież Dnia Domeny Publicznej...;)

Mikołaj Ochmanski pisze...

Poprawione, już da się czytać. Pozdrawiam w Nowym R.

Anonimowy pisze...

*robi takie przeciągnięte "aaaaaahaaa"*

No i teraz już wszystko ma sens. :P