piątek, 21 listopada 2008

UWAGA!!! WAŻNE OGŁOSZENIE dla mojej grupy PI1

Szanowni Państwo,

w poniedziałek 24 listopada o godz. 17.00 w BUWie (nowym) w sali 256 (II p.) będzie można wysłuchać prelekcji p. Agnieszki Kasprzyk z Centrum NUKAT pt.: "NUKAT - gdzie dwóch kataloguje, tam trzeci korzysta... czyli biblioteki przyspieszają w Sieci".

Proponuję, byście zamiast przychodzić na ćwiczenia z PI1, zjawili się na prezentacji w BUW. Ponieważ jest to ZAMIAST zajęć, obecność obowiązkowa. Sprawdzę listę.

Będzie możliwość dyskusji, zadawania pytań i uzyskania odpowiedzi z pierwszej ręki. Zachęcam do aktywności.

Spotkamy się na dole, przy wejściu do BUW o 16.50. OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA (lub nieobecność do zaliczenia na dyżurze).

Proszę rozpowszechnić wiadomość, tak żeby dotarła do wszystkich.

Pozdrawiam

4 komentarze:

Kapciusiowy Kapturek pisze...

Ojej... pójdziemy na wycieczkę szkolną... czad!;D

Wykład o NUKACIE był też w czasie wakacji i nawet chciałam się wybrać, ale termin mi nie pasował - więc fajnie, że teraz wszyscy pójdziemy!;)

Anonimowy pisze...

Taa, "wszyscy"... :(
Buuu, a ja znów się nie załapię... :(
Wiadomo coś może o tym, czy ta prelekacja będzie jeszcze kiedyś zorganizowana?

Anonimowy pisze...

To ja powiem, że ten wykład jest megapotwornie niesamowicie nudny i trwa o wiele dłużej, niż powinien. A teraz mnie zabijcie :P

Anonimowy pisze...

Anonimowy, to podaj swoje dane. :-)
Może nie każdego to po prostu interesuje... ;-)